Bolj ali manj vsako podjetje je sedaj prisotno tudi na internetu in to pomeni, da mora imeti skoraj vsak tudi svojo domeno in izdelano spletno stran in da lahko to dobimo potrebujemo, najpogosteje, manjšo skupinico strokovnjakov, ki lahko uresničijo naše želje, vendar seveda bolj kot so te ekstravagantne, višja bo cena spletne strani.

Če ustvarimo stran, ki je “stoična” in ne vsebuje spletne trgovine, ki samo služi kot oglasna deska, na kateri se nahajajo napi podatki in hitra predstavitev produktov potem to ni nič kaj takega. Še posebej, če nam ni pretirano pri srcu izdelana in predvsem dodelana grafična podoba, potem je lahko cena spletne strani nekaj, kar nam ne bi smelo povzročati glavobolov, vendar čim želimo nekaj popolnoma posebnega, to pomeni, da bo nekdo moral veliko časa in truda vložiti v izdelavo in na koncu delovne ure lahko precej povišajo ceno končnega proizvoda. Zmerna cena spletne strani je nekaj, k čemur skoraj da vsi stremijo, vendar je to res primer tega, da plačamo kvaliteto.

Ali je v izdelavo vključena tudi spletna optimizacija?

Da je spletna stran lahko res kar se da uspešna je pomembno, da je izvedena neke vrste spletna optimizacija, ki služi temu, da brskalniki prepoznajo spletno stran, ki je primerno optimizirana kot nekaj, kar je izjemno relevantno za neko dano iskano geslo in se zaradi tega pojavlja visoko na seznamu rezultatov kajti, bodimo iskreni, nihče niti ne gleda druge strani, in tako lahko dobimo pozornost mnogih novih strank. Spletna optimizacija se predvsem osredotoča na to, da so na spletni strani skrita pogosta iskalna gesla ali v menijih, ali v sami vsebini, hkrati pa lahko postrani povežemo skupaj tako, da med tekstom na eni podstrani naredimo povezavo do druge, s čimer damo vedeti iskalnikom, da je to stran, ki vsebuje ogromno informacij, ki bi jih lahko potrebovali.

Categories: splošno