Izdelovanje spletnih strani mora vključevati celo vrsto storitev, če želimo dobiti zares dobro in učinkovito spletno stran. To pomeni, da se bo treba pozorno posvetiti že izbiri prave ponudbe izdelovalcev spletnih strani. Teh ne manjka, zato obstaja nevarnost, da se pustimo prepričati cenovno ugodnim ponudbam, ki se običajno izkažejo za pomanjkljive.
Ni več dovolj, da izdelovanje spletnih strani vključuje oblikovanje spletišča in objavo informacij. Pogosto potrebujemo še mnoge druge funkcionalnosti, v poštev pa pridejo tudi nekateri naprednejši postopki, morda tudi takšni, ki z vsebino spletišča sploh nimajo povezave, to je recimo optimizacija spletnih strani. Cenik za celovito ponudbo bo seveda dražji, a bomo za svoj denar dobili bistveno bolj uporabno ponudbo. Še posebej to velja za tiste, ki od spletišča pričakujejo odličen učinek – to so podjetja, ki morajo na spletu prehiteti konkurenco in pridobiti večji tržni delež.
Pri poslovnem nastopu na spletu je ključnega pomena prav optimizacija spletnih strani, cenik zato ne sme biti ovira. Namesto pomanjkljive ponudbe za osnovno izdelovanje spletnih strani se splača izbrati celovito ponudbo, ki vključuje še druge pomembne storitve. To pa pomeni, da se bo treba pri izbiri ponudnika omejiti le na tiste, ki imajo izkušnje in znanje, da lahko takšen projekt izpeljejo. Ni v vsaki ponudbi vključen nabor dodatnih storitev, kot je optimizacija spletnih strani – cenik lahko že na prvi pogled izda, kaj lahko pričakujemo, saj načeloma velja, da cenejše ponudbe ne vključujejo naprednih storitev. To ne pomeni, da se osredotočimo le na najdražje ponudbe, lahko pa takoj izločimo najcenejše. Nato poiščemo najboljše razmerje med kakovostjo in ceno, v vsakem primeru pa se pred naročilom dobro pozanimamo, kar izdelovanje spletnih strani pri posameznem ponudniku pravzaprav vključuje. Tudi pri nekaterih večjih in dražjih agencijah je možno najti zelo privlačne ponudbe, ki se bodo izkazale za zelo ugodne.