Rabljena vozila predstavljajo največji segment prodanih vozil na trgu. Višanje življenjskega standarda se v večini držav kaže v povečani prodaji novih vozil, kar pa vedno za sabo povleče tudi povečanje trgovanja z rabljenimi vozili. Vse več je namreč ljudi, ki svojih avtomobilov ne izrabijo do konca, ampak jih imajo v lasti le nekaj let, nato pa si privoščijo nakup novega. 

Tehnologija asistenčnih sistemov napreduje vsako leto bolj, tako da je vožnja z novejšimi vozili neprimerljivo bolj udobna in varna. Tudi to je pomemben vidik, ki mnoge ljudi žene h nakupu novega (ali novejšega) avtomobila. Največ tu pridobi ravno trg rabljenih vozil, kjer se bazen prostih avtomobilov še povečuje, odkup avtomobilov iz rabljenega segmenta pa nezadržno raste. Posledično prihajajo na trg novi in novi posredniki, ki planirajo s prodajo rabljenih vozil zaslužiti. Tudi avtohiše, ki v prvi vrsti prodajajo nove avtomobile, imajo čedalje več posla tudi z rabljenimi avtomobili. 

Posredniška prodaja vozil

V veliko primerih je prodaja vozil rabljenega statusa celo bolj profitabilna, kot prodaja novih vozil. Trg rabljenih avtomobilov je zelo likviden in z veliko frekvenco prodaje in odkupa je mogoče ustvariti kar lep dobiček. Zato se odkup avtomobilov izvaja načrtno in organizirano, tako, da ima fizična oseba kar se da malo posla s tem. Največkrat se odkup avtomobilov izvede kar v okviru prodaje staro za novo – ko avtohiša fizičnemu kupcu proda novi avto, starega pa vzame v zakup, in to z odvozom vred. Fizični kupec se tako na eleganten način znebi starega avtomobila, avtohiša pa z dobro storitvijo in kasnejšo prodajo starega avtomobila iztrži dobiček.

Prodaja vozil z znanim poreklom je lahko dobra priložnost za zaslužek tudi pri manjših posrednikih, ki avtomobile le preprodajajo ali pa jih uvažajo. V mnogih državah so cene rabljenih avtomobilov nižje, kot pri nas, in to dejstvo se da s pridom izkoristiti.

 

Categories: splošno